• nové

Jak na marketingovou komunikaci

Autor: Miroslav Karlíček

Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostříl...

Číst více +
399 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788027150137
ISBN: 978-80-271-5013-7
Autor: Miroslav Karlíček
Vydavatel: GRADA
  • nové
Organická modernita
Organická modernita Jan Dostalík
338 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Paleo kuchyňa
Paleo kuchyňa
190 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Malá kniha stoicismu
Malá kniha stoicismu Jonas Salzgeber
398 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Klub ranních vítězů
Klub ranních vítězů Robin S. Sharma
298 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Největší show pod Sluncem
Největší show pod Sluncem Richard Dawkins
599 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Malá & Veľká Fatra
Malá & Veľká Fatra Stanislav Muntág
748 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Babický případ
Babický případ František Kolouch
450 Kč
Skladem 3 ks
  • nové
Fenomén Vsetín Forever
Fenomén Vsetín Forever Václav Trávníček
649 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.