\\r\\n Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem \\\"Pub...
Číst více +\r\n Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem \"Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem\", je koncipována v duchu doby jako \"all-in-one\".
\r\n\r\n Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.
\r\nVazba: | Pevná s přebalem lesklá |
---|
EAN: | 9788087573075 |
---|---|
ISBN: | 978-80-87573-07-5 |
Autor: | Luboš Bárta |
Vydavatel: | RADIX |