\\r\\n V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, j...
Číst více +\r\n V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.
\r\n\r\n Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788027153213 |
---|---|
ISBN: | 978-80-271-5321-3 |
Autor: | Philip Kotler; Hermawan Kartajaya; Iwan Setiawan |
Vydavatel: | GRADA |