\\r\\n Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází ...
Číst více +\r\n Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí.
\r\n\r\n Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody.
\r\nVazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788027130269 |
---|---|
ISBN: | 978-80-271-3026-9 |
Autor: | Jim Collins; Morten T. Hansen |
Vydavatel: | GRADA |