\\r\\n Příručka nabízí funkční a autorčinou praxí ověřené strategie, které se řadí ke kognitivně-...
Číst více +\r\n Příručka nabízí funkční a autorčinou praxí ověřené strategie, které se řadí ke kognitivně-behaviorálním intervencím. Tyto intervence jsou účinné a dobře použitelné v denní praxi pedagogů, kteří učí integrované žáky především na základních školách.
\r\n\r\n Obsahuje praktická doporučení a techniky, které mohou pedagogové ve výuce efektivně a pohodlně uplatnit. Tyto techniky jsou precizně rozděleny zvlášť pro pedagogy a zvlášť pro školní psychology a jejich použití je ilustrováno na konkrétních kazuistikách.
\r\n\r\n Publikace představuje jakýsi strukturovaný, přehledný a praktický „manuál“ jak s žáky, u kterých byla diagnostikována psychická porucha, pracovat. Jak s nimi komunikovat, jak na ně nahlížet, přitom neopomíjet žáky intaktní a k tomu důstojně obstát v roli učitele.
\r\n\r\n V této publikaci je kognitivně-behaviorální terapie originálně, srozumitelně a jasně zasazena v prostředí školy.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788027125012 |
---|---|
ISBN: | 978-80-271-2501-2 |
Autor: | Nora Gavendová |
Vydavatel: | GRADA |