• antikvariát

Marketing management

Autor: Philip Kotler

719 s. : il. ; 28 cm, Základní učebnice marketingu a marketingového ř&i...

Číst více +
400 Kč Není skladem

719 s. : il. ; 28 cm, Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků. Nesouvisející věnování

Vlastnosti

Vazba: vazba tuhá – celopapírová
Rok vydání: 2001
Nákupní list: 2T 1221
Stav: zachovalá

Detaily

ISBN: 80-247-0016-6 (váz.)
Autor: Philip Kotler
Vydavatel: Praha : Grada, 2001
  • antikvariát
Management
Management Stephen P. Robbins, Mary Coulter
300 Kč
Skladem 1 ks
  • antikvariát
Bankéř první republiky : život dr. Jaroslava Preisse
Bankéř první republiky : život dr. Jaroslava Preisse Pavel Kosatík
120 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Personalistika
Personalistika Margaret Foot, Caroline Hook
180 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku
To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku Peter Ferdinand Drucker
150 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Sovětský svaz - hospodářství : [Sovětské hospodářství] : Plánování - Obchod - Družstevnictví - Průmysl - Elektrisace - Výzkumnic
Sovětský svaz - hospodářství : [Sovětské hospodářství] : Plánování - Obchod - Družstevnictví - Průmysl - Elektrisace - Výzkumnic Ing. L.V. Dobevský, Ladislav Kopřiva, Ing. Jiří Koťátko, Ing. Jar. Nečas, Dr. Ing. J. Řezníček, Ing. P. Schwarzkopf
2000 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Ekonomie
Ekonomie Robert Holman
180 Kč
Není skladem
Zobrazit

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.