• antikvariát

Marketing management

Autor: Philip Kotler

719 s. : il. ; 28 cm, Základní učebnice marketingu a marketingového ř&i...

Číst více +
400 Kč Není skladem

719 s. : il. ; 28 cm, Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků. Nesouvisející věnování

Vlastnosti

Vazba: vazba tuhá – celopapírová
Rok vydání: 2001
Nákupní list: 2T 1221
Stav: zachovalá

Detaily

ISBN: 80-247-0016-6 (váz.)
Autor: Philip Kotler
Vydavatel: Praha : Grada, 2001
  • antikvariát
Cesta do otroctví
Cesta do otroctví Friedrich August von Hayek
150 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Podniková ekonomika
Podniková ekonomika Miloslav Synek a kol.
80 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Zásady národního hospodářství
Zásady národního hospodářství Charlesd Gide
100 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Světová ekonomika : nové jevy a perspektivy
Světová ekonomika : nové jevy a perspektivy Hana Kunešová, Eva Cihelková a kol.
100 Kč
Není skladem
Zobrazit

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.