719 s. : il. ; 28 cm, Základní učebnice marketingu a marketingového ř&i...
Číst více +719 s. : il. ; 28 cm, Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků. Nesouvisející věnování
| Vazba: | vazba tuhá – celopapírová |
|---|---|
| Rok vydání: | 2001 |
| Nákupní list: | 2T 1221 |
| Stav: | zachovalá |
| ISBN: | 80-247-0016-6 (váz.) |
|---|---|
| Autor: | Philip Kotler |
| Vydavatel: | Praha : Grada, 2001 |