• antikvariát

Marketing management

Autor: Philip Kotler

719 s. : il. ; 28 cm, Základní učebnice marketingu a marketingového ř&i...

Číst více +
400 Kč Není skladem

719 s. : il. ; 28 cm, Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků. Nesouvisející věnování

Vlastnosti

Vazba: vazba tuhá – celopapírová
Rok vydání: 2001
Nákupní list: 2T 1221
Stav: zachovalá

Detaily

ISBN: 80-247-0016-6 (váz.)
Autor: Philip Kotler
Vydavatel: Praha : Grada, 2001
  • antikvariát
Osvobozená práce
Osvobozená práce Anton Zischka
200 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích
Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková
200 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Sága o životě a smrti Jana Bati a jeho bratra Tomáše
Sága o životě a smrti Jana Bati a jeho bratra Tomáše Miroslav Ivanov
400 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Kabala peněz
Kabala peněz Nilton Bonder
120 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Bohaté dítě, chytré dítě : jak zajistit dítěti dobrý finanční start
Bohaté dítě, chytré dítě : jak zajistit dítěti dobrý finanční start Robert Kiyosaki, Sharon L. Lechterová
120 Kč
Není skladem
Zobrazit

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.