• antikvariát

Začněte s proč : jak vůdčí osobnosti inspirují k činům

Autor: Simon Sinek

255 s. : il. ; 22 cm Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspě&sc...

Číst více +
180 Kč Není skladem

255 s. : il. ; 22 cm

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše. „…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…" Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je.

Vlastnosti

Vazba: vazba měkká – lepená vazba
Rok vydání: 2013
Nákupní list: Y1220
Stav: zachovalá

Detaily

EAN: 0000000000000
ISBN: 978-80-87270-55-4 (brož.)
Autor: Simon Sinek
Vydavatel: V Brně : Jan Melvil, 2013
  • antikvariát
Jak selhávají trhy : logika ekonomických kalamit
Jak selhávají trhy : logika ekonomických kalamit John Cassidy
120 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Platební karty : 1870-2006 : velká encyklopedie
Platební karty : 1870-2006 : velká encyklopedie Pavel Juřík
150 Kč
Skladem 1 ks
  • antikvariát
Moderní kancelář : Novodobé metody a zařízení
Moderní kancelář : Novodobé metody a zařízení K.M. Pokorný
200 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Román života : román z průmyslového života
Román života : román z průmyslového života J. A. Baťa
260 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Bankéř první republiky : život dr. Jaroslava Preisse
Bankéř první republiky : život dr. Jaroslava Preisse Pavel Kosatík
200 Kč
Skladem 1 ks
  • antikvariát
Teorie a praxe firemních financí
Teorie a praxe firemních financí R.A. Brealey, S.C. Myers
350 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Úvod do teorie masové komunikace
Úvod do teorie masové komunikace Denis McQuail
180 Kč
Není skladem
Zobrazit

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.