271 s. : il. ; 21 cm, V úvodní části publikace vymezují autoři pojem ...
Číst více +271 s. : il. ; 21 cm, V úvodní části publikace vymezují autoři pojem dyslexie, zabývají se jejím neurobiologickým základem, výskytem, příčinami i jednotlivými specifickými poruchami. V následujících kapitolách představují výsledky výzkumného projektu zaměřeného na dyslektické školáky, jejich rodiče, učitele a spolužáky. Analyzují například názory na problémy spojené s dyslexií, míru informovanosti a sebehodnocení. Text je doplněn množstvím grafů a tabulek, na závěrečné shrnutí navazuje doporučení pro praxi.
| Vazba: | vazba měkká – lepená vazba |
|---|---|
| Rok vydání: | 2006 |
| Nákupní list: | 2P 522 |
| Stav: | zachovalá |
| ISBN: | 80-246-1173-2 (brož.) |
|---|---|
| Autor: | Zdeněk Matějček, Marie Vágnerová (ed.) a kolektiv |
| Vydavatel: | Praha : Karolinum, 2006 |