\\r\\n V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské ku...
Číst více +\r\n V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře\" nebo „štábní kultuře\", o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.
\r\n\r\n V historických souvislostech nehrály při řízení hotelových provozoven morální zásady či společenská odpovědnost velkou roli. V současné době si ovšem hotelové společnosti zastoupené hotelovými manažery začínají uvědomovat, že osvojení si etického chování a pravidel v podnikání bude nedílnou součástí jejich každodenního pracovního života.
\r\n\r\n Společenská odpovědnost hotelových společností by měla být aplikací etických zásad (etickým kodexem), kodexem manažera a firemní kulturou, která by se v hotelovém průmyslu mohla nazývat a mohla by být aplikována jako CSR in Hotel Industry (Corporate Social Responsibility in Hotel Industry).
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788074780325 |
---|---|
ISBN: | 978-80-7478-032-5 |
Autor: | Marek Merhaut |
Vydavatel: | Wolters Kluwer |