\\r\\n Publikace je určena ředitelům a učitelům mateřských škol, ale také těm, kteří studují obor...
Číst více +\r\n Publikace je určena ředitelům a učitelům mateřských škol, ale také těm, kteří studují obory spojené s předškolní pedagogikou. Autorky přistupují k textu se snahou pomoci čtenáři pochopit smysl, účel a proces hodnocení pokroků dětí a ukázat, jak provádět diagnostické procesy s cílem naučit se odhalovat silné stránky dítěte a vycházet z nich při rozvoji jeho osobnosti.
\r\n\r\n K problematice hodnocení výsledků přistupují z jiného úhlu pohledu než ostatní autoři známých publikací. Poznatky z vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a podporou rozvoje kompetencí stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání.
\r\n\r\n Na konkrétních příkladech z praxe dokládají teoretická tvrzení. Příklady slouží rovněž jako doklady již existujících pozitiv v práci mateřských škol a také jako ukázky diagnostických chyb, kterých se dopouštějí.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788073578848 |
---|---|
ISBN: | 978-80-7357-884-8 |
Autor: | |
Vydavatel: | Wolters Kluwer |