• nové

Slovník teórie médií A-Ž

Autor: Peter Valček

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširu...

Číst více +
595 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.

Vlastnosti

Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 352

Detaily

EAN: 9788081190421
ISBN: 978-80-8119-042-1
Autor: Peter Valček
Vydavatel: Literárne informačné centrum
  • nové
Procvičování češtiny pro 1. ročník
79 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Spotrebiteľské právo Monika Jurčová; Veronika Borkovičová; Marek Maslák
655 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Psoriáza Vladimír Vašků
195 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Aktualizácia IV/3 2022 – bývanie, stavebný zákon
83 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Anglická gramatika efektivně a přehledně Lutz Walther
449 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Logoterapie v životním cyklu Martina Kosová
379 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Praktikum rodinného práva Lenka Westphalová; Zdeňka Králíčková; Renáta Šínová
290 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Matematika pro střední školy 1.díl Pracovní sešit Zdeněk Polický; Blanka Škaroupková; Peter Krupka
219 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.