• nové

Svět čísel a tvarů

Autor:

Sbírka je určena nejen žákům, kteří mají hlubší zájem o matematiku, ale i těm, kteří potřebují ně...

Číst více +
149 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Sbírka je určena nejen žákům, kteří mají hlubší zájem o matematiku, ale i těm, kteří potřebují některé části učiva lépe procvičit a zopakovat, lépe pochopit na dalších rozšiřujících a analogických úlohách, nebo si chtějí prostě pohrát se zábavnými úkoly.

\r\n\r\n

Obtížnější úlohy jsou označeny hvězdičkou. Jsou to úlohy, které mají buď složitější formulaci, nebo složitější řešení. Navíc jsou úlohy, které vyžadují nějaký nápad nebo aplikaci složitější úvahy, označeny ikonkou hlavy holčičky nebo kluka. Předpokládá se, že v 5. ročníku již budou děti více používat kalkulačku, a to nejen k řešení úloh s obtížnějšími početními výkony, ale také k sestavování tabulek. Tabulky lze sestavovat s výhodným využitím paměti kalkulačky v opakované operaci s jedním konstantním operandem, nebo dokonce pracovat s tabulkovým procesorem na počítači. Vhodné úlohy pro použití kalkulačky jsou označeny ikonkou kalkulačky. Při vytváření sbírky se vycházelo z následujících zásad: \r\n- Spoléhá se na intuitivní přístup k textům. Může se proto stát, že žák pochopí úlohu jinak než učitel nebo rodiče. To není na závadu. Pokud dovede žák sdělit, jak úlohu pochopil, mělo by se akceptovat jeho řešení. \r\n\r\n- U žádné úlohy není stanoveno vzorové nebo standardní řešení ani postup. Vlastní objev postupu, osobité řešení, byť zdlouhavé nebo složité, má větší cenu než kopírování a napodobování nabízeného řešení. \r\n\r\n- Většina úloh má v závěru sbírky uvedeny výsledky. Některé úlohy však mají velké množství různých řešení. Jsou to takové úlohy, které nejsou početní, ale které vedou k experimentování, k náhodným pokusům apod. Smyslem řešení takových úloh rozhodně není najít úplné řešení a nalezení všech možných výsledků, ale poznání, že i několik různých výsledků může být správných. \r\n\r\n- Geometrické úlohy se nesoustřeďují na abstraktní a pojmovou geometrii, ale snaží se aplikovat zkušenosti dětí z poznávání prostoru, měření a pozorování okolních předmětů. Důležité je i pozorování různých pohybů zcela volných i vázaných na trajektorii. Proto

Vlastnosti

Vazba: Pevná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788071962915
ISBN: 978-80-7196-291-5
Autor:
Vydavatel: PROMETHEUS
  • nové
Basics of Lexicology
Basics of Lexicology Radek Vogel
293 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Učebnice obecné psychologie
Učebnice obecné psychologie Alena Plháková
495 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Občanské právo hmotné 3
Občanské právo hmotné 3 Jiří Švestka
515 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Falešný poplach
Falešný poplach Bjorn Lomborg
498 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - pracovní sešit
Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - pracovní sešit Svatava Škodová
209 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Stručný etymologický slovník slovenčiny
Stručný etymologický slovník slovenčiny Ľubor Králik
751 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Prvouka 3 Učebnice pro 3. ročník základní školy
Prvouka 3 Učebnice pro 3. ročník základní školy Lenka Andrýsková; Zita Janáčková
109 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Vyhlášky č. 490/2004 Z. z. a č. 491/2004 Z. z.
Vyhlášky č. 490/2004 Z. z. a č. 491/2004 Z. z. Peter Strapáč
547 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.