• nové

Svět čísel a tvarů

Autor:

Sbírka je určena nejen žákům, kteří mají hlubší zájem o matematiku, ale i těm, kteří potřebují ně...

Číst více +
149 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Sbírka je určena nejen žákům, kteří mají hlubší zájem o matematiku, ale i těm, kteří potřebují některé části učiva lépe procvičit a zopakovat, lépe pochopit na dalších rozšiřujících a analogických úlohách, nebo si chtějí prostě pohrát se zábavnými úkoly.

\r\n\r\n

Obtížnější úlohy jsou označeny hvězdičkou. Jsou to úlohy, které mají buď složitější formulaci, nebo složitější řešení. Navíc jsou úlohy, které vyžadují nějaký nápad nebo aplikaci složitější úvahy, označeny ikonkou hlavy holčičky nebo kluka. Předpokládá se, že v 5. ročníku již budou děti více používat kalkulačku, a to nejen k řešení úloh s obtížnějšími početními výkony, ale také k sestavování tabulek. Tabulky lze sestavovat s výhodným využitím paměti kalkulačky v opakované operaci s jedním konstantním operandem, nebo dokonce pracovat s tabulkovým procesorem na počítači. Vhodné úlohy pro použití kalkulačky jsou označeny ikonkou kalkulačky. Při vytváření sbírky se vycházelo z následujících zásad: \r\n- Spoléhá se na intuitivní přístup k textům. Může se proto stát, že žák pochopí úlohu jinak než učitel nebo rodiče. To není na závadu. Pokud dovede žák sdělit, jak úlohu pochopil, mělo by se akceptovat jeho řešení. \r\n\r\n- U žádné úlohy není stanoveno vzorové nebo standardní řešení ani postup. Vlastní objev postupu, osobité řešení, byť zdlouhavé nebo složité, má větší cenu než kopírování a napodobování nabízeného řešení. \r\n\r\n- Většina úloh má v závěru sbírky uvedeny výsledky. Některé úlohy však mají velké množství různých řešení. Jsou to takové úlohy, které nejsou početní, ale které vedou k experimentování, k náhodným pokusům apod. Smyslem řešení takových úloh rozhodně není najít úplné řešení a nalezení všech možných výsledků, ale poznání, že i několik různých výsledků může být správných. \r\n\r\n- Geometrické úlohy se nesoustřeďují na abstraktní a pojmovou geometrii, ale snaží se aplikovat zkušenosti dětí z poznávání prostoru, měření a pozorování okolních předmětů. Důležité je i pozorování různých pohybů zcela volných i vázaných na trajektorii. Proto

Vlastnosti

Vazba: Pevná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788071962915
ISBN: 978-80-7196-291-5
Autor:
Vydavatel: PROMETHEUS
  • nové
Fairy tales/Pohádky
Fairy tales/Pohádky Hans Christian Andersen
229 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Specifika účetnictví a oceňování v zemědělství
Specifika účetnictví a oceňování v zemědělství Dana Dvořáková
275 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Management Základy managementu
Management Základy managementu Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová
220 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Chicos Chicas 1 Učebnice
Chicos Chicas 1 Učebnice María Ángeles Palomino
569 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Jak na internet Bezpečně
Jak na internet Bezpečně Jiří Vaněk
299 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Opravárenství a diagnostika III
Opravárenství a diagnostika III J. Pošta
295 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Novořecko-český česko-novořecký praktický slovník
Novořecko-český česko-novořecký praktický slovník G. Zerva; L. Kopecká; L. Papadopulos
299 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Od C++ k C sharp
Od C++ k C sharp Miroslav Virius
199 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.