• nové

Svět čísel a tvarů

Autor:

Sbírka je určena nejen žákům, kteří mají hlubší zájem o matematiku, ale i těm, kteří potřebují ně...

Číst více +
149 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Sbírka je určena nejen žákům, kteří mají hlubší zájem o matematiku, ale i těm, kteří potřebují některé části učiva lépe procvičit a zopakovat, lépe pochopit na dalších rozšiřujících a analogických úlohách, nebo si chtějí prostě pohrát se zábavnými úkoly.

\r\n\r\n

Obtížnější úlohy jsou označeny hvězdičkou. Jsou to úlohy, které mají buď složitější formulaci, nebo složitější řešení. Navíc jsou úlohy, které vyžadují nějaký nápad nebo aplikaci složitější úvahy, označeny ikonkou hlavy holčičky nebo kluka. Předpokládá se, že v 5. ročníku již budou děti více používat kalkulačku, a to nejen k řešení úloh s obtížnějšími početními výkony, ale také k sestavování tabulek. Tabulky lze sestavovat s výhodným využitím paměti kalkulačky v opakované operaci s jedním konstantním operandem, nebo dokonce pracovat s tabulkovým procesorem na počítači. Vhodné úlohy pro použití kalkulačky jsou označeny ikonkou kalkulačky. Při vytváření sbírky se vycházelo z následujících zásad: \r\n- Spoléhá se na intuitivní přístup k textům. Může se proto stát, že žák pochopí úlohu jinak než učitel nebo rodiče. To není na závadu. Pokud dovede žák sdělit, jak úlohu pochopil, mělo by se akceptovat jeho řešení. \r\n\r\n- U žádné úlohy není stanoveno vzorové nebo standardní řešení ani postup. Vlastní objev postupu, osobité řešení, byť zdlouhavé nebo složité, má větší cenu než kopírování a napodobování nabízeného řešení. \r\n\r\n- Většina úloh má v závěru sbírky uvedeny výsledky. Některé úlohy však mají velké množství různých řešení. Jsou to takové úlohy, které nejsou početní, ale které vedou k experimentování, k náhodným pokusům apod. Smyslem řešení takových úloh rozhodně není najít úplné řešení a nalezení všech možných výsledků, ale poznání, že i několik různých výsledků může být správných. \r\n\r\n- Geometrické úlohy se nesoustřeďují na abstraktní a pojmovou geometrii, ale snaží se aplikovat zkušenosti dětí z poznávání prostoru, měření a pozorování okolních předmětů. Důležité je i pozorování různých pohybů zcela volných i vázaných na trajektorii. Proto

Vlastnosti

Vazba: Pevná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788071962915
ISBN: 978-80-7196-291-5
Autor:
Vydavatel: PROMETHEUS
  • nové
Matematické minutovky 9. ročník / 2. díl
Matematické minutovky 9. ročník / 2. díl Miroslav Hricz
56 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Dějepis 9 s komentářem pro učitele
Dějepis 9 s komentářem pro učitele Ondřej Hýsek
243 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Zpravodajské služby a zpravodajská činnost
Zpravodajské služby a zpravodajská činnost Luděk Michálek; Ladislav Pokorný; Jozef Stieranka; Michal Marko; Adrián Vaško
969 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Podnikání v globalizovaném světě
Podnikání v globalizovaném světě František Janatka
549 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Zákoník práce Zákon o kolektivním vyjednávání praktický komentář
Zákoník práce Zákon o kolektivním vyjednávání praktický komentář Jan Pichrt
2699 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Český pravopis expres
Český pravopis expres Vlasta Gazdíková
269 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Transferové ceny
Transferové ceny Veronika Solilová; Karel Brychta; Štěpánka Kopecká
1999 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
1000 riešení 1/2024  – Účtovná závierka v PÚ a v JÚ
1000 riešení 1/2024 – Účtovná závierka v PÚ a v JÚ
426 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.