Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera\r\na styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. \r\n
Vlastnosti
Vazba: |
Brožovaná bez přebalu lesklá |
Detaily
EAN: |
9788073730611 |
ISBN: |
978-80-7373-061-1 |
Autor: |
Jaroslava Kynclová; Eva Karásková |
Vydavatel: |
FORTUNA |