• nové

Katalog podpůrných opatření Sluchové postižení

Autor: Jana Barvíková

\\r\\n Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvod...

Číst více +
459 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

\r\n Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení poskytuje informace o typech sluchových vad, možnostech jejich kompenzace, dopadu sluchového postižení do vzdělávacího procesu a nabízí učitelům spoustu užitečných rad a informací, jak mohou uzpůsobit a podpořit vzdělávání těchto žáků s ohledem na symptomatiku jejich postižení.

\r\n

\r\n Úvod publikace se podrobněji zaměřuje na popis sluchových vad, který čtenáři pomůže lépe pochopit s jakými obtížemi se žáci s konkrétním typem postižením potýkají – zejména ve školním prostředí. Míra sluchového postižení se stala odrazovým můstkem pro stanovení stupně podpůrných opatření, proto je třeba nejdříve porozumět obtížím, které s sebou sluchové postižení v jednotlivých stupních nese.

\r\n

\r\n Druhá část publikace čtenáře seznamuje se způsobem zařazování žáků se sluchovým postižením do jednotlivých stupňů podpůrných opatření. Míra sluchového postižení přitom nemůže být jediným kritériem pro zařazení žáka do konkrétního stupně PO, je pouze jakýmsi vodítkem. Důležité je posouzení samostatnosti a dosažených kompetencí – zejména v oblasti komunikace a osvojení jazykových kompetencí v jazyce českém.

\r\n

\r\n Ve třetím díle publikace je kladen důraz na důležitou úlohu pedagogů a jejich diagnostiky v procesu nastavování podpůrných opatření. Podrobněji popisuje proces podpory v prvním stupni PO, a teprve, když nastavená podpora selhává, přistupuje se k diagnostice speciálněpedagogické v SPC pro sluchově postižené.

\r\n

\r\n Nejdůležitější část publikace čtenáře seznamuje s jednotlivými podpůrnými opatřeními, jak je definuje vyhláška 27/20016 Sb. o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Podpůrná opatření jsou popisována ve vztahu ke sluchovému postižení a míra podpory je specifikována v jednotlivých stupních PO. Užitečné a inspirativní mohou být pro pedagogy ilustrativní příklady, kterých je v publikaci celá řada.

\r\n

\r\n Abychom mohli správně nastavit podporu žákovi se sluchovým postižením, musíme nejdříve správně rozklíčovat obtíže, které vzhledem ke svému postižení žák má. Učitel je tím, kdo má v rukou možnosti uzpůsobit vzdělávání podle jeho potřeb. Autoři věří, že tato publikace přinese odpovědi na jejich otázky a pomůže jim se lépe zorientovat v dokumentech školských poradenských zařízení, které k jednotlivým žákům se SP do školy přicházejí.

\r\n

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788076766235
ISBN: 978-80-7676-623-5
Autor: Jana Barvíková
Vydavatel: Wolters Kluwer
  • nové
Ilustrovaný dvojjazyčný slovník ukrajinsko-český
Ilustrovaný dvojjazyčný slovník ukrajinsko-český
369 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Dělba moci v kontextu věčného hledání dobré vlády
Dělba moci v kontextu věčného hledání dobré vlády Jan Kysela
390 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Předškolní pedagogika
Předškolní pedagogika Eva Opravilová
399 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Procvičování českého jazyka
Procvičování českého jazyka Hana Kneblová
69 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Terapeutické využití tejpování
Terapeutické využití tejpování Jitka Kobrová; Robert Válka
349 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Centrálny nervový systém
Centrálny nervový systém Per Brodal
991 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Angličtina otázky a odpovědi Audiokniha s mp3 CD
Angličtina otázky a odpovědi Audiokniha s mp3 CD
199 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Člověk a jeho svět 3 pracovní sešit
Člověk a jeho svět 3 pracovní sešit Hana Danihelková; Radek Malý
71 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.