\\r\\n Kniha Bohuslavy Horské, Šárky Kohoutkové, Lucie Kudrnové Vosečkové a Andrey Láskové se věn...
Číst více +\r\n Kniha Bohuslavy Horské, Šárky Kohoutkové, Lucie Kudrnové Vosečkové a Andrey Láskové se věnuje chatové komunikaci s klientem, zachycuje jak praktické zkušenosti, tak tento distanční způsob práce zasazuje do teoretického rámce.
\r\n\r\n Je určena různým pomáhajícím pracovníkům – současným i budoucím psychologům, sociálním pracovníkům, pracovníkům v sociálních službách, učitelům nebo psychoterapeutům. Tato kniha představuje příležitost k (sebe)reflexi poradců, kteří již chatovou komunikaci ve své praxi využívají, může být výzvou pro všechny, kteří takovou práci teprve zvažují, a může podpořit i ty, kteří se této formy komunikace s klientem z nejrůznějších důvodů obávají. Publikace nabízí pohled autorek na interakci s klientem prostřednictvím chatu, využitelnou v různých kontextech pomáhajících profesí, zejména při poradenství, krizové intervenci či terapii. Uvedený pohled může otevřít prostor pro možnou odbornou diskuzi a objevování dalších cest v této oblasti práce s klientem.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788088361183 |
---|---|
ISBN: | 978-80-88361-18-3 |
Autor: | Bohuslava Horská; Šárka Kohoutková; Lucie Kudrnová Vosečková |
Vydavatel: | Asociace poskytovatelů sociálních služeb |