\\r\\n Zabýváte se zážitkovou pedagogikou? Děláte projekty v neformálním či zájmovém vzdělávání? ...
Číst více +\r\n Zabýváte se zážitkovou pedagogikou? Děláte projekty v neformálním či zájmovém vzdělávání? Působíte jako instruktor, lektor, vedoucí dětského oddílu, pracovník ekocentra, pedagog volného času? Pracujete jako učitel, který hledá účinné přístupy rozvoje svých žáků a studentů? V tom případě bude toto druhé doplněné vydání praktické učebnice neocenitelnou pomůckou pro vaši práci, protože obsahuje ještě více konkrétních příkladů v oblasti Dramaturgie zážitkových akcí a v oblasti Reflexe.
\r\n\r\n Naučí vás metodické postupy, jak tvořit kurzy — od záměru, témat a cíle až po závěrečnou reflexi programů. V doplněném vydání naleznete nově kapitoly Jak na tvorbu záměru, Jak vypadá dobře formulovaný cíl kurzu, Od záměru k cílům, Kolik má být cílů kurzu, Dramaturgický klíč. Ukáže vám, jak vytvářet a uvádět zajímavé hry. Zjistíte, jak lze rozvíjet člověka pomocí her a programů. Poznáte, jak budovat odolnost, vytrvalost, odpovědnost, odvahu u účastníků, jak řešit reflexi programů. Nechybí ani kapitola o pobytu v přírodě a zimním putování a táboření.
\r\n\r\n Kniha byla v roce 2015 zpracována jako interní metodická učebnice pro frekventanty legendárního Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice – PŠL. Tato organizace je právem považována za lídra v oblasti zážitkové pedagogiky (výchovy prožitkem). Předností knihy je mimo jiné velmi zajímavý a pro práci instruktora praktický formát, který je navíc doplněn okouzlující grafikou a fotografiemi.
\r\nVazba: | Pevná bez přebalu matná |
---|
EAN: | 9788090860520 |
---|---|
ISBN: | 978-80-908605-2-0 |
Autor: | Radek Hanuš; Jana Haková |
Vydavatel: | GRADA |