• nové

Psychologie trhu a chování spotřebitele

Autor: Karel Chadt

Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném ...

Číst více +
599 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788076766389
ISBN: 978-80-7676-638-9
Autor: Karel Chadt
Vydavatel: Wolters Kluwer
  • nové
Norština (nejen) pro samouky
Norština (nejen) pro samouky
699 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Španielčina pre samoukov + CD
Španielčina pre samoukov + CD Bohdan Ulašin
516 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Dějepis 7 Hybridní učebnice
Dějepis 7 Hybridní učebnice
199 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Sociální psychologie
Sociální psychologie Jozef Výrost; Ivan Slaměník; Eva Sollárová
1799 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Carmen
Carmen Prosper Mérimée
346 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Český jazyk 4/1
Český jazyk 4/1 Gabriela Babušová; Jaroslava Kosová; Veronika Nespěšná
69 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Metoda proporcionality v praxi Ústavního soudu
Metoda proporcionality v praxi Ústavního soudu Zdeněk Červínek
420 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Jak (ne)vyhodit školu do povětří
Jak (ne)vyhodit školu do povětří Milan Bárta; Tomáš Profant
139 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.