• nové

Psychologie trhu a chování spotřebitele

Autor: Karel Chadt

Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném ...

Číst více +
539 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788076766389
ISBN: 978-80-7676-638-9
Autor: Karel Chadt
Vydavatel: Wolters Kluwer
  • nové
Zdravověda II
Zdravověda II Stanislav Trojan; Jaromír Sobota
275 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Tabulka časování anglických sloves
Tabulka časování anglických sloves
49 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Corporate governance společností s účastí státu
Corporate governance společností s účastí státu Kristián Csach; Bohumil Havel
585 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Přehledová tabulka učiva – větné členy
Přehledová tabulka učiva – větné členy Veronika Štroblová
39 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Jan Neruda a Židé Texty a kontexty
Jan Neruda a Židé Texty a kontexty Michal Frankl; Jindřich Toman
220 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Revmatologie
Revmatologie Karel Pavelka
2195 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
S matematikou za dobrodružstvím
S matematikou za dobrodružstvím Radek Chajda; Victoria Chajdová
209 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Dnešní svět pro 2. stupeň ZŠ
Dnešní svět pro 2. stupeň ZŠ
345 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.