• nové

Psychologie trhu a chování spotřebitele

Autor: Karel Chadt

Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném ...

Číst více +
599 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788076766389
ISBN: 978-80-7676-638-9
Autor: Karel Chadt
Vydavatel: Wolters Kluwer
  • nové
Česko-španělský mluvník
Česko-španělský mluvník
379 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Sýkorčiny syrečky
Sýkorčiny syrečky
179 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Trestní právo hmotné
Trestní právo hmotné Pavel Šámal
1599 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
100 osvědčených stavebních detailů Zednictví
100 osvědčených stavebních detailů Zednictví Bohumil Štumpa; Ondřej Šefců
349 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Adaptace dítěte v mateřské škole
Adaptace dítěte v mateřské škole
527 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
JUnit 5
JUnit 5 Arnošt Havelka; Rudolf Pecinovský
199 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Diabetes mellitus 1. typu a asociované autoimunitné ochorenia
Diabetes mellitus 1. typu a asociované autoimunitné ochorenia Jarmila Vojtková; Miriam Čiljaková; Peter Bánovčin
301 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.