• nové

Psychologie trhu a chování spotřebitele

Autor: Karel Chadt

Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném ...

Číst více +
539 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 232

Detaily

EAN: 9788076766389
ISBN: 978-80-7676-638-9
Autor: Karel Chadt
Vydavatel: Wolters Kluwer
  • nové
Právnická angličtina Štěpánka Bilová
499 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Zeměpis 1 S komentářem pro učitele Vít Voženílek; Jaromír Demek
198 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Základy klinické imunologie Helen Chapel
999 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Analýza účtovnej závierky Anna Šlosárová; Miriama Blahušiaková
625 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Zákon o náhradě újmy způsobené povinným očkováním Barbora Vráblová; Klára Dvořáková; Lenka Švarcová
295 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Líný učitel Cesta pedagogického hrdiny Robert Čapek
565 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Latinská čítanka Jiří Pech
199 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Pivovarství Gabriela Basařová; Jan Šavel; Petr Basař
2800 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.