\\r\\n Kniha se svým tématem zaměřuje na fenomén žákovské chyby, který je úzce spjat se školní vý...
Číst více +\r\n Kniha se svým tématem zaměřuje na fenomén žákovské chyby, který je úzce spjat se školní výukou a učením. Cílem textu je představit učitelskou práci s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. V rámci teorie je pozornost věnována zejména aktuálnímu pojetí chyby, tvorbě klimatu pro práci s chybou a roli zpětné vazby v chybové situaci.
\r\n\r\n Prezentován je také vlastní kvalitativní výzkum, jenž popisuje přístup učitelů k žákovským chybám a identifikuje důležité činnosti realizované během výuky. Výsledky výzkumu tak mohou posloužit nejen samotným učitelům k reflexi vlastní práce s žákovskou chybou, ale mohou být rovněž inspirujícím materiálem pro studenty pregraduální přípravy.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788028001261 |
---|---|
ISBN: | 978-80-280-0126-1 |
Autor: | Martin Majcík |
Vydavatel: | muni PRESS |