• nové

Strategie sociálních médií

Autor: Julie Atherton

\\r\\n Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plán...

Číst více +
590 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

\r\n Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.

\r\n

\r\n Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.

\r\n

\r\n Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.

\r\n

\r\n Důraz je kladen především na tyto oblasti:

\r\n
    \r\n
  • \r\n identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
  • \r\n
  • \r\n oboustranné zapojení komunity,
  • \r\n
  • \r\n řízení pověsti firmy,
  • \r\n
  • \r\n přítomnost na těch správných kanálech,
  • \r\n
  • \r\n využití influencerů k podnícení aktivity.
  • \r\n
\r\n

\r\n Sociální média mohou mít dramatický dopad na váš celkový obchodní úspěch. Čím více sociální média začleníte do své obchodní strategie, tím blíže budete svým zákazníkům a tím lépe se dokážete vcítit do jejich chování, potřeb, přání a radostí. To vám poskytne konkurenční výhodu. Při jejich tvorbě strategií vám bude naše publikace spolehlivým pomocníkem a průvodcem.

\r\n

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788075087157
ISBN: 978-80-7508-715-7
Autor: Julie Atherton
Vydavatel: Lingea
  • nové
Právo, etika a kmenové buňky
Právo, etika a kmenové buňky Martin Šolc
619 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Fair trade
Fair trade Hana Doležalová
99 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech
Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech Jiří Dušek
329 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Zákon o výkone práce vo verejnom záujme
Zákon o výkone práce vo verejnom záujme
97 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Kritika právní odpovědnosti
Kritika právní odpovědnosti Václav Janeček
609 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Motivace a osobnost
Motivace a osobnost Abraham H. Maslow
569 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Obrázková angličtina
Obrázková angličtina
99 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.