\\r\\n Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, z...
Číst více +\r\n Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
\r\n\r\n Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788027130061 |
---|---|
ISBN: | 978-80-271-3006-1 |
Autor: | Hana Machková; Martin Machek |
Vydavatel: | GRADA |