\\r\\n Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obch...
Číst více +\r\n Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.
\r\n\r\n Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
\r\n\r\n Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
\r\nVazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788027113842 |
---|---|
ISBN: | 978-80-271-1384-2 |
Autor: | Hana Volfová; Eva Jaderná |
Vydavatel: | GRADA |