\\r\\n Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností...
Číst více +\r\n Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací.
\r\n\r\n V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788075980762 |
---|---|
ISBN: | 978-80-7598-076-2 |
Autor: | Dana Ondrejová; Kamila Římanová; Tomáš Zvoníček |
Vydavatel: | Wolters Kluwer |