\\r\\n ?Odborná publikace renomovaných autorů reaguje na významné legislavně-správní i metodické ...
Číst více +\r\n ?Odborná publikace renomovaných autorů reaguje na významné legislavně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity, což může vést – mimo jiné – ke specifickým poruchám učení a chování.?
\r\n
\r\n Kniha je přínosem nejen pro speciální pedagogy a psychology, ale především pro učitele mateřských škol a prvního stupně běžných škol, stejně jako pro studenty pedagogických oborů. Dozvědí se vše podstatné o dopadu tohoto typu postižení na vzdělávání dětí předškolního a mladšího školního věku a o jejich diagnostice a intervenci.
\r\n
\r\n Přidanou hodnotou knihy je diagnostická příloha, která je přehledně zpracovaná tak, aby podle ní mohli nejen poradenští pracovníci, ale i učitelé ohodnotit jednotlivé dílčí funkce (např. percepční, kognitivní nebo motorické), jejichž deficit může vést ke specifickým poruchám učení a chování. Tento materiál, standardizovaný na populaci českých žáků, nebyl dosud nikde publikován.
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788027106219 |
---|---|
ISBN: | 978-80-271-0621-9 |
Autor: | Milan Valenta; Lenka Krejčová; Bibiána Hlebová |
Vydavatel: | GRADA |