\\r\\n Škola je skutečně pro děti. C\\r\\n\\r\\n o bychom měli dělat pro to, aby byl školní čas v...
Číst více +\r\n Škola je skutečně pro děti. C
\r\n\r\n o bychom měli dělat pro to, aby byl školní čas využitý zejména pro učení, aby dítě chodilo do školy rádo, aby se do ní i těšilo, aby se nebálo a aby se co nejvíc naučilo? Měli bychom dítěti především porozumět. Stejně rozumět bychom měli i jeho rodičům a koneckonců i sami sobě. Měli bychom proto ve škole rozvíjet Radost, Laskavost, podporovat Vnitřní motivaci i Bezpečí školního prostředí. Děti bychom měli učit Oddalovat uspokojení, Angažovanosti a Odpovědnosti i Metakognici nebo Optimismu. Další kapitoly jsou věnovány reflexi takových okolností, jako je Chudoba rodiny, Fyzickým trestům, Komunikaci s rodiči. Podstatná část této knihy se zabývá poznatky o možnostech účinnějšího působení učitele.
\r\n\r\n 55 zpracovaných okruhů pokrývá relevantní oblasti školní praxe, nad kterými se spolu s čtenáři zamýšlím.
\r\n\r\n Kniha je určena zejména učitelům, ale i rodičům a všem, kteří chtějí měnit školu tak, aby se v ní děti cítily dobře.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788075985002 |
---|---|
ISBN: | 978-80-7598-500-2 |
Autor: | Václav Mertin |
Vydavatel: | Wolters Kluwer |