\\r\\n Publikace slouží k základní orientaci v pedagogice jako moderní vědě. Je koncipována jako ...
Číst více +\r\n Publikace slouží k základní orientaci v pedagogice jako moderní vědě. Je koncipována jako učebnice základů pedagogiky a didaktiky s úvodem do sociální pedagogiky, pedagogického výzkumu a diagnostiky žáka. Poskytuje nové pohledy na výchovu a vzdělávání a otevírá prostor k rozvoji samostatného pedagogického uvažování.
\r\n
\r\n Základním cílem učebnice je především podporovat tvořivost a prostřednictvím variabilních úkolů a otázek umožnit reflexi vlastního učení. Nejde tedy o pouhé zvládnutí teorie poznání z oblasti výchovy a vzdělávání, ale především o hledání jeho smyslu a vývoje v různých kontextech. Naučíte se:
\r\n
\r\n • porozumět pedagogice jako vědě o člověku
\r\n • pochopit proměny pedagogiky v 21. století s ohledem na digitalizaci vzdělávání a okolního světa
\r\n • používat kritické myšlení při hodnocení změn, inovací a situací v pedagogickém procesu
\r\n
\r\n Druhé vydání knihy reaguje na současné proměny výchovy a vzdělávání v souvislosti s koncepty Průmysl 4.0 a Práce 4.0. Do textu jsou zařazeny nové informace a úkoly, které potvrzují nezbytnost změn v tomto ohledu.
\r\n
\r\n Kniha je určena především studentům středoškolského pedagogického vzdělávání a studujícím učitelství na pedagogických i jiných fakultách, ale také začínajícím učitelům, vychovatelům a všem ostatním, kteří mají touhu po vědění a zajímá je putování pedagogickou teorií a praxí.
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788024755113 |
---|---|
ISBN: | 978-80-247-5511-3 |
Autor: | Dagmar Šafránková |
Vydavatel: | GRADA |