\\r\\n Publikace přináší komplexně zpracovanou problematiku ADHD. Přestavuje základní vymezení té...
Číst více +\r\n Publikace přináší komplexně zpracovanou problematiku ADHD. Přestavuje základní vymezení této poruchy, možnosti podpůrných a organizačních opatření či jejich financování, včetně ukázek dokumentů souvisejících se začleněním dětí s ADHD do vzdělávacího procesu. Zpracovává praktické otázky počínaje problematikou školní zralosti dětí s ADHD a jejich nástupem ke školní docházce, přes specifika jejich hodnocení až po otázky související s absolvováním přijímacího řízení na střední školy.
\r\n\r\n Obsah
\r\n 1. ADHD – definice a projevy
\r\n 2. Jak pracovat se žáky s ADHD ve škole
\r\n 3. Legislativní rámec
\r\n 4. Plán pedagogické podpory
\r\n 5. Individuální vzdělávací plán
\r\n 6. Asistent pedagoga
\r\n 7. Poradenské služby ve školských poradenských zařízeních a ve školách
\r\n 8. Spolupráce s dalšími odborníky, kteří mohou pomoci jedincům s ADHD
\r\n 9. Školní zralost
\r\n 10. Volba správné základní školy
\r\n 11. Zápis do první třídy
\r\n 12. Odklad povinné školní docházky
\r\n 13. První rok povinné školní docházky
\r\n 14. Komunikace mezi školou a rodinou
\r\n 15. Hodnocení žáků s ADHD
\r\n 16. Žáci s ADHD v důležitých dokumentech školy
\r\n 17. Organizační opatření školy při vzdělávání žáků s ADHD
\r\n 18. Přijímací zkoušky na střední školy
\r\n 19. Financování
\r\n 20. Legislativa a užitečné zdroje informací o ADHD
Vazba: |
---|
EAN: | 9788074964381 |
---|---|
ISBN: | 978-80-7496-438-1 |
Autor: | Jitka Kendíková |
Vydavatel: | Raabe |