• nové

Personalizace politiky v České republice

Autor: Marcela Voženílková

Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let ...

Číst více +
317 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních konfliktních linií a rozvoje moderních médií k oslabování politických stran a posilování jednotlivců. Politik se stává programem, značkou, na jejímž základě se volič rozhoduje, zda stranu podpoří ve volbách. Kniha představuje první český pohled na teorii personalizace politiky. Analýzou parlamentních voleb (2002-2013) zjišťuje, zda je česká politika personalizovaná.

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788021089310
ISBN: 978-80-210-8931-0
Autor: Marcela Voženílková
Vydavatel: muni PRESS
  • nové
Marketing Základy marketingu 1
Marketing Základy marketingu 1 Marek Moudrý
260 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Rovnováha a nerovnováha v ekonomickej teórii
Rovnováha a nerovnováha v ekonomickej teórii Magdaléna Přívarová
145 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Moravské dvojzpěvy
Moravské dvojzpěvy Antonín Dvořák
379 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Matematika pro střední školy 5.díl Zkrácená verze
Matematika pro střední školy 5.díl Zkrácená verze Čeněk Kodejška; Jiří Ort
169 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Katalánština konverzace
Katalánština konverzace
279 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Přehledová tabulka učiva Přehled učiva dějepisu 8. - 9. ročník
Přehledová tabulka učiva Přehled učiva dějepisu 8. - 9. ročník Tereza Zelinová
39 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Připravuji se do školy
Připravuji se do školy
99 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Daňovníctvo
Daňovníctvo Jana Kušnírová; Juraj Válek
397 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.