\\r\\n David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marke...
Číst více +\r\n David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.
\r\n\r\n Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.
\r\n\r\n Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu \"anekdot\" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
\r\nVazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788025621592 |
---|---|
ISBN: | 978-80-256-2159-2 |
Autor: | Miles Young; David Ogilvy |
Vydavatel: | Svojtka |