• nové

Priamy marketing

Autor:

Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho mark...

Číst více +
241 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu, databázový marketing, základy a spôsoby použitia metód priamej distribúcie. U čitateľa sa predpokladajú určité teoretické vedomosti z oblasti marketingu, predovšetkým základných pojmov a marketingových teórií

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788089047383
ISBN: 978-80-89047-38-3
Autor:
Vydavatel: Iura Edition
  • nové
Psychológia masových vrahov
Psychológia masových vrahov Andrej Drbohlav
690 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova
Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova Martin Staněk
45 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Pneumologie
Pneumologie Vítězslav Kolek; Viktor Kašák; Martina Vašáková
1495 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Český jazyk 7 III. díl Přehledy, tabulky, rozbory, cvičení
Český jazyk 7 III. díl Přehledy, tabulky, rozbory, cvičení Miroslava Horáčková
75 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Podmět v moderní japonštině
Podmět v moderní japonštině Jiří Matela
273 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Český jazyk 2/1.díl Pracovní sešit
Český jazyk 2/1.díl Pracovní sešit Gabriela Babušová; Petra Chlumská; Jaroslava Kosová
69 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Pracovní právo pro neprávníky
Pracovní právo pro neprávníky Libuše Neščáková
99 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Provázení traumatem
Provázení traumatem Laura van Dernoot Lipsky; Connie Burková
455 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.