• nové

Hudba v reklamě

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým půso...

Číst více +
269 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. \r\n

Vlastnosti

Vazba: Pevná bez přebalu matná

Detaily

EAN: 9788087500514
ISBN: 978-80-87500-51-4
Autor: Radim Bačuvčík
Vydavatel: VeRBuM
  • nové
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II Jana Kropáčková; Hana Splavcová
479 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Svetové a národné dejiny
Svetové a národné dejiny Daniel Gurňák
391 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Základy anatomie
Základy anatomie Ivan Dylevský
399 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Dětská alergologie
Dětská alergologie Vít Petrù
645 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Jógovníček
Jógovníček Tereza Matysová; Sára Koubská
189 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Veřejné zdravotnictví a výchova ke zdraví
Veřejné zdravotnictví a výchova ke zdraví Lidmila Hamplová
299 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Krajiny umění
Krajiny umění Xavier Galmiche
595 Kč 299 Kč
Skladem 3 ks
  • nové
Jsou centrální banky za zenitem své slávy?
Jsou centrální banky za zenitem své slávy? Kamil Janáček
165 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.