• antikvariát

Písmo v propagaci

Autor: Bohumil Lanz a Zdeněk Němeček

308, [2] s. ; 4° V první části je podán stručný přehled vý...

Číst více +
230 Kč Není skladem

308, [2] s. ; 4° V první části je podán stručný přehled vývoje reklamního písma, autor seznamuje s jeho různými druhy, formami a možnostmi použití v grafické tvorbě. Druhá část pojednává o písmu aranžérském, o různých pracovních postupech a tvarech. Obě části jsou v textu doplněny obsáhlým obrazovým materiálem. potrhaný přebal

Vlastnosti

Vazba: vazba tuhá – celoplátěná, přebal chybí
Rok vydání: 1974
Nákupní list: J821
Stav: zachovalá

Detaily

Autor: Bohumil Lanz a Zdeněk Němeček
Vydavatel: Praha : Merkur, 1974

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.