• antikvariát

Jak rozumět médiím : extenze člověka

Autor: Marshall McLuhan

399 s. ; 21 cm, McLuhanova myšlenkově závažná kniha vyšla poprv&...

Číst více +
400 Kč Není skladem

399 s. ; 21 cm, McLuhanova myšlenkově závažná kniha vyšla poprvé roku 1964, dnes je opět inspirativním zdrojem výkladu o proměnách společnosti, ke kterým dochází v důsledku vývoje komunikačních prostředků. Autorovo pojetí médií je velmi široké - pod pojem médií tak spadá vedle novin, rozhlasu a televize např. i knihtisk, telefon, kolo či peníze. Média chápe McLuhan jako extenze člověka, jeho smyslů a možností, přičemž každá nová komunikační technologie vytváří pro člověka zcela nové prostředí a zároveň mění nazírání na svou předchůdkyni. Ačkoliv kniha vznikla před více než čtyřmi desetiletími, některé z jejích myšlenek a pojmů se staly trvalou součástí debaty o vlivu médií na lidskou společnost (globální vesnice, horká a chladná média, médium je poselství).

Vlastnosti

Vazba: vazba tuhá – celopapírová
Rok vydání: 2011
Nákupní list: L122
Stav: zachovalá

Detaily

ISBN: 978-80-204-2409-9 (váz.)
Autor: Marshall McLuhan
Vydavatel: Praha : Mladá fronta, 2011

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.