• nové

Mezinárodní marketing a informační technologie

Autor: Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi zá...

Číst více +
355 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.

\r\nČtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.\r\n\r\n

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788073576905
ISBN: 978-80-7357-690-5
Autor: Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal
Vydavatel: Wolters Kluwer
  • nové
Ota Pavel
Ota Pavel Aleksander Kaczorowski
359 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Prague in the Heart
Prague in the Heart Renáta Fučíková
399 Kč
Skladem 2 ks
  • nové
Láska není řízek
Láska není řízek Petra Halamíčková
428 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Tři životy českého jogína… a život po nich
Tři životy českého jogína… a život po nich Karel Werner
495 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Kuchařka k vítězství nad cukrovkou
Kuchařka k vítězství nad cukrovkou Giancarlo Caldesi; Katie Caldesi; Jenny Phillipsová
498 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Kouzlo komunikace
Kouzlo komunikace Kristián Chalupa
249 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Pražský slabikář
Pražský slabikář Aleksander Kaczorowski
369 Kč
Skladem 1 ks

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.