• nové

Žlutá kniha budování značky

Autor: Michal Pastier

\\r\\n Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí d...

Číst více +
990 Kč Skladem 2 ks

\r\n Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: „Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?“ Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem a bez bullshitu.
\r\n Autor Michal Pastier je podnikatel, investor a marketér s více než 15letou praxí. Jeho týmy mají na kontě přes 250 projektů nových značek. Své zkušenosti zpracoval na více než 600 stranách do tří fází a dvanácti principů, které dokáže využít každý (kmen značky, ulice značky, maják značky, vzducholoď značky a mnoha dalších). Autor je člověk z praxe a představí vám konkrétní lekce, jasné kroky i upozornění na pasti a drahá rizika. Dá vám také nové inspirace díky více než dvěma stům obrázků, grafů a příkladů. Žlutá kniha budování značky vás naučí nejen více vydělat, ale hlavně vám ušetří spoustu času, energie a finančních rezerv tím, že vám pomůže vyhnout se drahým a úplně zbytečným chybám.
\r\n Většina knih o značkách byly knihy designérů pro designéry. Akademiků pro akademiky. Stratégů pro stratégy. Kreativců pro kreativce. Proto jsem chtěl napsat knihu pro budoucí podnikatele, rozjížděče svých značek a nemarketéry. A to tak, aby vás nezabila zbytečnou komplexností a akademičností, ať to, co čtete, umíte rychle použít. Není v ní zbytečně všechno, ale je v ní všechno, co můžete rychle aplikovat. Tato kniha je určena těm, kteří nechtějí filozofovat, co to ta značka vlastně je, ale spíše znát odpovědi na otázky: „Co mám při rozjíždění značky reálně dělat?“ „Na co si dát pozor?“ „Jak postavit vlastní značku rychle a efektivně?“ „Jaké jsou konkrétní kroky pro různé fáze firmy nebo projektu?“ „Co funguje dlouhodobě a co je jenom trend, móda nebo hype?“ „Co má největší dopad na efektivní komunikaci?“ „Proč si firmy právně chrání i svoje barvy?“ „Proč je v Japonsku tolik značek, které mají zpívaná loga?“ „Jak odlišit věci podstatné od věcí naléhavých?“ „Jak nespekulovat a makat?“ – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
\r\n
\r\n Upozornění Michala Pastiera:
\r\n Nečíst před spaním nebo když se chcete zklidnit.
\r\n Nekombinovat s energetickými nápoji a alkoholem.
\r\n Knihu darujte, nepůjčujte, protože vám ji stejně nevrátí.

\r\n

Vlastnosti

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Detaily

EAN: 9788090876866
ISBN: 978-80-908768-6-6
Autor: Michal Pastier
Vydavatel: barecz & conrad books
  • nové
Šachový diář aneb šachy hrou!
Šachový diář aneb šachy hrou! David Kaňovský; Kamila Steinová
300 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Domáce nálevy
Domáce nálevy
420 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Sám sobě architektem
Sám sobě architektem Veronika Haroldová
399 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Příběhy léčitelky
Příběhy léčitelky Eva Kalivodová Štichová
265 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Farba a feng šuej
Farba a feng šuej Gudrum Mende
450 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Mayské proroctví
Mayské proroctví Achim Frederic Kiel
348 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Život není náhoda
Život není náhoda Hal Urban
99 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Mačka a jej reč
Mačka a jej reč Gwen Bailey
270 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.