\\r\\n Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusníc...
Číst více +\r\n Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
\r\n\r\n V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.
\r\n\r\n Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788027139217 |
---|---|
ISBN: | 978-80-271-3921-7 |
Autor: | Květa Olšanová |
Vydavatel: | GRADA |