\\r\\n \\r\\n Jakou reklamu váš zákazník preferuje?\\r\\n \\r\\n Co se mu líbí a co naopak odmí...
Číst více +\r\n Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
\r\n\r\n Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
\r\nVazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788027136544 |
---|---|
ISBN: | 978-80-271-3654-4 |
Autor: | Jitka Vysekalová |
Vydavatel: | GRADA |