\\r\\n Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a ...
Číst více +\r\n Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.
\r\n\r\n I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení.
\r\n\r\n Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky.
\r\n\r\n Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788027133567 |
---|---|
ISBN: | 978-80-271-3356-7 |
Autor: | Pavel Adámek; Lucie Maixnerová |
Vydavatel: | GRADA |