\\r\\n Kniha je určena všem čtenářům, kteří se setkávají při učení či výuce s digitálními technol...
Číst více +\r\n Kniha je určena všem čtenářům, kteří se setkávají při učení či výuce s digitálními technologiemi, tedy studentům, učitelům, vzdělavatelům dospělých, výzkumníkům i široké veřejnosti. Publikace přináší řadu informací také odborníkům v oblasti školské/vzdělávací politiky. Kniha vychází nejen z teoretického studia a výzkumu autorů, ale i z jejich vlastní učitelské a lektorské praxe. Cílem knihy je ukázat některé možné cesty a postupy v oblasti učení (se) s digitálními technologiemi. Kniha reflektuje současné pedagogické i technologické trendy, zároveň je kritická k nerealistickým očekáváním a představám, které jsou s implementací technologií často spojeny. Kniha může čtenářům přinést inspiraci a otevřít nové perspektivy i způsoby učení (se) s digitálními technologiemi. Ocení ji především ti, kteří preferují moderní, avšak promyšlené didaktické postupy využívání technologií.
\r\n\r\n Z recenzního posudku: Na knize nejvíce oceňuji kapitolu pojednávající o online nástrojích včetně účelu jejich využití v učení (se) a jejich potencionálních výhodách a nevýhodách. Tuto část ocení zejména odborníci z praxe. Ing. David Pačes e-learning & Moodle specialista
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788076761759 |
---|---|
ISBN: | 978-80-7676-175-9 |
Autor: | Jiří Zounek; Libor Juhaňák; Hana Staudková |
Vydavatel: | Wolters Kluwer |