\\r\\n Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, o...
Číst více +\r\n Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů. Prostor je věnován i psychologii pro obchodníky a aplikované obchodní matematice a statistice, jejichž znalost obchodníkům pomůže v jejich každodenní práci. Praktické části jednotlivých kapitol jsou rozšířeny o inspirativní případové studie.
\r\n\r\n Kniha je jedinečná svým komplexním pohledem na problematiku obchodu a obchodního jednání. Je určena jak začínajícím obchodníkům, kteří se s touto oblastí teprve seznamují, tak zkušeným obchodníkům, kteří si chtějí rozšířit své know-how o další, ucelené informace.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788027117253 |
---|---|
ISBN: | 978-80-271-1725-3 |
Autor: | David Říha |
Vydavatel: | GRADA |