\\r\\n Předkládaná publikace představuje základ podnikání založený na podnikatelském objevování, ...
Číst více +\r\n Předkládaná publikace představuje základ podnikání založený na podnikatelském objevování, posuzování a využití podnikatelských příležitostí. V teoretické části se zabýváme tržním procesem a konkurencí, analyzujeme vztah podnikání a teorie firmy. Hlavní důraz klademe na podnikatelské příležitosti a na poznávací a individuální charakteristiky podnikání.
\r\n\r\n V aplikační části je prezentován model podnikatelského procesu sestavený z patnácti kroků, který lze považovat za určitý návod postupu pro nového začínajícího podnikatele. Publikaci přivítají zejména podnikatelé ve všech oborech podnikání, zejména však začínající podnikatelé. Užitečné poznatky v ní najdou rovněž studenti a lektoři.
\r\nVazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788027130412 |
---|---|
ISBN: | 978-80-271-3041-2 |
Autor: | Miroslav Hučka |
Vydavatel: | GRADA |