• nové

Epistemologie (nových) médií

Autor: Dvořák Tomáš

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových m&eacu...

Číst více +
226 Kč Není skladem

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.

Vlastnosti

Rok vydání: 2019

Detaily

EAN: 9788073314941
Autor: Dvořák Tomáš
Vydavatel: Akademie múzických umění
  • nové
Vzpoura davů
Vzpoura davů José Ortega y Gasset
379 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Ironie
Ironie Jankélévitch Vladimir
198 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • nové
Lhářské paradoxy u autorů italské scholastiky
Lhářské paradoxy u autorů italské scholastiky Miroslav Hanke
228 Kč
Skladem 1 ks
  • nové
Fenomenologie vnímání
Fenomenologie vnímání Merleau-Ponty Maurice
628 Kč
Skladem 2 ks
  • nové
Bůh
Bůh Ferdinand von Schirach
299 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • nové
Rozvrh fenomenologické interpretace Aristotela
Rozvrh fenomenologické interpretace Aristotela Heidegger Martin
178 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • nové
O vzdělání
O vzdělání R. Buckminster Fuller
399 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • nové
Ako žiť?
Ako žiť? Józef Tischner
220 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.