• antikvariát

Moderní marketing

Autor: Philip Kotler

 1041 s. : il. ; 25 cm, 4. evropské vydání, "Špičkov&aacut...

Číst více +
400 Kč Není skladem

 1041 s. : il. ; 25 cm, 4. evropské vydání, "Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. A co je zcela jedinečné: publikace je šitá na míru pro evropského čtenáře, dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh - a to vše v ostatních překladových publikacích většinou chybí. Spousta příkladů a případových studií však pochází nejen z Evropy, ale i USA, Japonska, Jihovýchodní Asie a Afriky. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají díky knize výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, současného postavení a možností marketingu, přes strategický marketing, B2B marketing a společenskou zodpovědnost a etiku marketingu až po marketingový mix, který tvořípodstatu knihy. V oblasti marketingového mixu se autoři zabývají produktovou a brandovou strategií, vývojem nových produktů a marketingem služeb, cenovou politikou, integrovanou marketingovou komunikační strategií, reklamou, podporou prodeje, PR, osobním prodejem a direct marketingem a řízením prodejním kanálů. Knihu doplňuje množství fotografií, obrázků, grafů a výkladový slovníček pojmů.

Vlastnosti

Vazba: vazba tuhá – celopapírová
Rok vydání: 2007
Nákupní list: 1U 822
Stav: zachovalá

Detaily

ISBN: 978-80-247-1545-2 (váz.)
Autor: Philip Kotler
Vydavatel: Praha : Grada, 2007
  • antikvariát
Světová ekonomika : nové jevy a perspektivy
Světová ekonomika : nové jevy a perspektivy Hana Kunešová, Eva Cihelková a kol.
100 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Mikroekonomie : základní kurz
Mikroekonomie : základní kurz Herbert Heissler, Radim Valenčík, Petr Wawrosz
100 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Média a společnost : [stručný úvod do studia médií a mediální komunikace]
Média a společnost : [stručný úvod do studia médií a mediální komunikace] Jan Jirák, Barbara Köpplová
200 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Sovětský svaz - hospodářství : [Sovětské hospodářství] : Plánování - Obchod - Družstevnictví - Průmysl - Elektrisace - Výzkumnic
Sovětský svaz - hospodářství : [Sovětské hospodářství] : Plánování - Obchod - Družstevnictví - Průmysl - Elektrisace - Výzkumnic Ing. L.V. Dobevský, Ladislav Kopřiva, Ing. Jiří Koťátko, Ing. Jar. Nečas, Dr. Ing. J. Řezníček, Ing. P. Schwarzkopf
5000 Kč 3000 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Národní hospodářství
Národní hospodářství Alois Rašín
150 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Spolupráce: Výbor z článků a projevů v letech 1920-1936
Spolupráce: Výbor z článků a projevů v letech 1920-1936 Jan Antonín Baťa
600 Kč
Není skladem
Zobrazit

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.