• antikvariát

Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing

Autor: Dušan Pavlů

380 s. : il. ; 25 cm, Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůraz...

Číst více +
200 Kč Není skladem

380 s. : il. ; 25 cm, Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří se jich aktivně zúčastní, mnoho užitečných rad a podnětů jak svou účast zlepřit a dosáhnout konkurenčních výhod.

Vlastnosti

Vazba: vazba tuhá – celopapírová
Rok vydání: 2009
Nákupní list: L422
Stav: zachovalá

Detaily

ISBN: 978-80-86946-38-2 (váz.)
Autor: Dušan Pavlů
Vydavatel: [Praha] : Professional Publishing, 2009
  • antikvariát
Média a společnost : [stručný úvod do studia médií a mediální komunikace]
Média a společnost : [stručný úvod do studia médií a mediální komunikace] Jan Jirák, Barbara Köpplová
200 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Tajemství vysoké pracovní výkonnosti : metoda Inner Game
Tajemství vysoké pracovní výkonnosti : metoda Inner Game Timothy W. Gallwey
450 Kč
Skladem 1 ks
  • antikvariát
Manažerská psychologie a sociologie
Manažerská psychologie a sociologie Eva Bedrnová, Eva Jarošová, Ivan Nový a kol.
300 Kč
Skladem 1 ks
  • antikvariát
Mikroekonomie a chování
Mikroekonomie a chování Robert H. Frank
200 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Zvítězíme i v globálním světě
Zvítězíme i v globálním světě Zdeněk Souček
200 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Hazardní hry : úvod do spekulace s cennými papíry
Hazardní hry : úvod do spekulace s cennými papíry George Drasnar
120 Kč
Není skladem
Zobrazit

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.