• antikvariát

Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing

Autor: Dušan Pavlů

380 s. : il. ; 25 cm, Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůraz...

Číst více +
200 Kč Není skladem

380 s. : il. ; 25 cm, Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří se jich aktivně zúčastní, mnoho užitečných rad a podnětů jak svou účast zlepřit a dosáhnout konkurenčních výhod.

Vlastnosti

Vazba: vazba tuhá – celopapírová
Rok vydání: 2009
Nákupní list: L422
Stav: zachovalá

Detaily

ISBN: 978-80-86946-38-2 (váz.)
Autor: Dušan Pavlů
Vydavatel: [Praha] : Professional Publishing, 2009
  • antikvariát
Podniková ekonomika
Podniková ekonomika Miloslav Synek a kol.
100 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Základy marketingu
Základy marketingu Miroslav Karlíček a kolektiv
150 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Bohaté dítě, chytré dítě : jak zajistit dítěti dobrý finanční start
Bohaté dítě, chytré dítě : jak zajistit dítěti dobrý finanční start Robert Kiyosaki, Sharon L. Lechterová
120 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích
Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková
200 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Světová ekonomika : nové jevy a perspektivy
Světová ekonomika : nové jevy a perspektivy Hana Kunešová, Eva Cihelková a kol.
100 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Svoboda volby
Svoboda volby Milton a Rose Friedmanovi
140 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Úvod do teorie masové komunikace
Úvod do teorie masové komunikace Denis McQuail
200 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Obecná teorie zaměstnanosti, úroku a peněz
Obecná teorie zaměstnanosti, úroku a peněz John Maynard Keynes
500 Kč
Není skladem
Zobrazit

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.