• antikvariát

Jak dosáhnout souhlasu : zásady úspěšného vyjednávání

Autor: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton

173 s. ; 21 cm, Bestseller amerických autorů seznamuje s metodami vyjedná...

Číst více +
200 Kč 100 Kč Není skladem

173 s. ; 21 cm, Bestseller amerických autorů seznamuje s metodami vyjednávání, jež umožňují řešit zdánlivě neřešitelné situace a dosáhnout přijatelného výsledku i tam, kde klasické poziční vyjednávání selhává. Pojednává o tzv. principiálním vyjednávání, které umožňuje řešit problémy spíše jejich analýzou a které vychází z hledání společných cílů všude tam, kde je to možné. Principiální vyjednávání, zpracované na Harvardově univerzitě, je tvrdé, pokud jde o podstatu věci, avšak měkké, jde-li o lidi. Ukazuje, že je možné získat to, na co máme nárok, a zároveň jednat čestně a slušně. Je to metoda vyjednávání vhodná pro každého – jak pro rodinné příslušníky či přátele, tak pro právníky, politiky, personalisty či byznysmeny.

Vlastnosti

Vazba: vazba měkká – lepená vazba
Rok vydání: 2004
Nákupní list: Y222
Stav: zachovalá

Detaily

ISBN: 80-7261-100-3 (brož.)
Autor: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
Vydavatel: Praha : Management Press, 2004
  • antikvariát
Mikroekonomie a chování
Mikroekonomie a chování Robert H. Frank
100 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Tajemství vysoké pracovní výkonnosti : metoda Inner Game
Tajemství vysoké pracovní výkonnosti : metoda Inner Game Timothy W. Gallwey
450 Kč
Skladem 1 ks
  • antikvariát
Co dokáže reklama
Co dokáže reklama Miroslav Sutnar
300 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Bohaté dítě, chytré dítě : jak zajistit dítěti dobrý finanční start
Bohaté dítě, chytré dítě : jak zajistit dítěti dobrý finanční start Robert Kiyosaki, Sharon L. Lechterová
120 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Rothschildové : příběh bohatství a moci
Rothschildové : příběh bohatství a moci Derek Wilson
220 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Média a společnost : [stručný úvod do studia médií a mediální komunikace]
Média a společnost : [stručný úvod do studia médií a mediální komunikace] Jan Jirák, Barbara Köpplová
200 Kč
Není skladem
Zobrazit

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.