352 s. : il. ; 23 cm, Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až...
Číst více +352 s. : il. ; 23 cm, Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu.
Vazba: | vazba měkká – lepená vazba |
---|---|
Rok vydání: | 2012 |
Nákupní list: | U122 |
Stav: | zachovalá |
ISBN: | 978-80-265-0027-8 (brož.) |
---|---|
Autor: | Margaret Mark, Carol S. Pearson |
Vydavatel: | Brno : BizBooks, 2012 |