• antikvariát

Začněte s proč : jak vůdčí osobnosti inspirují k činům

Autor: Simon Sinek

255 s. : il. ; 22 cm Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspě&sc...

Číst více +
130 Kč Není skladem

255 s. : il. ; 22 cm

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše. „…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…" Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je.

Vlastnosti

Vazba: vazba měkká – lepená vazba
Rok vydání: 2013
Nákupní list: 2T 1221
Stav: zachovalá

Detaily

ISBN: 978-80-87270-55-4 (brož.)
Autor: Simon Sinek
Vydavatel: V Brně : Jan Melvil, 2013
  • antikvariát
Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby
Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby Jaroslav Krupka
300 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Platební karty : 1870-2006 : velká encyklopedie
Platební karty : 1870-2006 : velká encyklopedie Pavel Juřík
150 Kč
Skladem 1 ks
  • antikvariát
Celnictví v Československu -
Celnictví v Československu - Slavomír Brodesser
200 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích
Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková
250 Kč
Skladem 1 ks
  • antikvariát
Úvod do teorie masové komunikace
Úvod do teorie masové komunikace Denis McQuail
180 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Sovětský svaz - hospodářství : [Sovětské hospodářství] : Plánování - Obchod - Družstevnictví - Průmysl - Elektrisace - Výzkumnic
Sovětský svaz - hospodářství : [Sovětské hospodářství] : Plánování - Obchod - Družstevnictví - Průmysl - Elektrisace - Výzkumnic Ing. L.V. Dobevský, Ladislav Kopřiva, Ing. Jiří Koťátko, Ing. Jar. Nečas, Dr. Ing. J. Řezníček, Ing. P. Schwarzkopf
5000 Kč 3000 Kč
Není skladem
Zobrazit

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.