• antikvariát

Zásady ekonomie

Autor: N. Gregory Mankiw

763 s., 28 cm, Uznávaná učebnice ekonomie obsahuje všechna témat...

Číst více +
500 Kč Není skladem

763 s., 28 cm, Uznávaná učebnice ekonomie obsahuje všechna témata nezbytná pro kompletní kurz ekonomie. Výklad zahrnuje jak vysvětlení výchozích pojmů a metodologie, tak otázky mikro- i makroekonomie, fungování finanční soustavy, úlohu státu v ekonomice. Kniha je určena studentům všech vysokých ekonomických škol. Svým praktickým pohledem na ekonomickou realitu je také odpovědí na mnohé otázky vyššího i středního managementu. Jako východisko pro celý výklad si autor zvolil zformulování deseti základních principů ekonomie, se kterými v textu dále pracuje a ke kterým se neustále vrací. Deset principů ekonomie definuje takto: Jak se lidé rozhodují 1. Lidé volí mezi alternativami. 2. Cena věci se rovná tomu, čeho se vzdáte pro její získání. 3. Racionální lidé myslí v mezních veličinách. 4. Lidé reagjí na pobídky. Jak probíhají interakce mezi lidmi 5. Obchodováním si mohou polepšit obě strany. 6. Trhy jsou obvykle dobrým způsobem organizace ekonomické aktivity. 7. Vlády mohou někdy zlepšit výsledky fungování trhu. Jak funguje ekonomika jako celek 8. Životní úroveň země závisí na její schopnosti vyrábět statky a služby. 9. Tiskne-li vláda příliš mnoho peněz, ceny stoupají. 10. Společnost je vystavena krátkodobé volbě mezi inflací a nezaměstnaností. V celém takto strukturovaném textu je možno vysledovat dva velice chvályhodné záměry autora. Tím prvním je snaha o jednoduchost výkladu (oproti srovnatelným učebnicím zde není téměř použito matematické symboliky), o čtivost a srozumitelno

Vlastnosti

Vazba: vazba měkká – lepená vazba
Rok vydání: 2009
Nákupní list: P721
Stav: zachovalá

Detaily

ISBN: 978-80-7169-891-3 (dotisk 2009 : brož.)
Autor: N. Gregory Mankiw
Vydavatel: Grada 2009
  • antikvariát
Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích
Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková
250 Kč
Skladem 1 ks
  • antikvariát
Co dokáže reklama
Co dokáže reklama Miroslav Sutnar
300 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Bohatý táta, chudý táta : co bohatí učí svoje děti a chudí a střední vrstvy ne
Bohatý táta, chudý táta : co bohatí učí svoje děti a chudí a střední vrstvy ne Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
150 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Dějiny ekonomického myšlení 20. století
Dějiny ekonomického myšlení 20. století Émile James
150 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Ekonomický styl myšlení
Ekonomický styl myšlení Paul Heyne
100 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Kabala peněz
Kabala peněz Nilton Bonder
120 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Sovětský svaz - hospodářství : [Sovětské hospodářství] : Plánování - Obchod - Družstevnictví - Průmysl - Elektrisace - Výzkumnic
Sovětský svaz - hospodářství : [Sovětské hospodářství] : Plánování - Obchod - Družstevnictví - Průmysl - Elektrisace - Výzkumnic Ing. L.V. Dobevský, Ladislav Kopřiva, Ing. Jiří Koťátko, Ing. Jar. Nečas, Dr. Ing. J. Řezníček, Ing. P. Schwarzkopf
5000 Kč 3000 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • antikvariát
Moderní marketing
Moderní marketing Paul Smith
160 Kč
Není skladem
Zobrazit

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.