Kniha představuje krátké osobní vzpomínky prodavačů firmy Baťa, kteří měli jedinečnou životní pří...
Číst více +\r\nProdavačem firmy Baťa se mohl stát pouze ten, kdo oplýval nejen obchodními dovednostmi, ale zejména znalostí psychologie a etiky. Prodavač měl být osobním přítelem každého zákazníka. Možnost stát se prodavačem firmy Baťa byla vnímána jako společenská prestiž. Povolání prodavače bylo náročné a přinášelo různé životní situace, které byly vždy umocněny, byl-li přítomen šéf.
\r\nMnohé vzpomínky se shodují v tom, že Tomáš Baťa nebyl pro své prodavače pouze autoritou, ale v prvé řadě vzorem. Vzorem člověka, kterého vystihovala přímost a otevřenost. Tyto vzpomínky jsou úsměvné a vtipné, ukazují situace, ve kterých se zračí Baťův charakter i jeho podnikatelské a lidské vlastnosti.
\r\nTomáš Baťa zastával názor, že zákazník si za své peníze zaslouží víc, než jen kvalitní zboží a službu, že si zaslouží zážitek. Prodavače vedl tak, aby byli schopni zákazníkovi zážitek dopřát, sám jim byl vzorem a řídil se heslem: \"Náš zákazník - náš pán.\"
\r\nKniha je vhodná pro každého, kdo má zájem poznat povahu Tomáše Bati a jeho vliv na prodavače, jeho zásady, které uplatňoval při prodeji obuvi. Osobní vzpomínky prodavačů jsou čtivé, krátké a výstižné. Skrze osobní vzpomínky prodavačů má tak čtenář možnost představit si, jak probíhal prodej a služba na baťovských prodejnách.\r\n
\r\nKniha je vhodná i pro čtenáře, kteří se s odkazem Baťa nikdy nesetkali a hledají jen inspirativní a lehké baťovské čtení.
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
---|
EAN: | 9788090589681 |
---|---|
ISBN: | 978-80-905896-8-1 |
Autor: | Jan Knap |
Vydavatel: | Edice Baťa |