• nové

Marketing menších a středních firem

Autor: Vladimír John; Pavel Tesař; Marie Tomsová

\\r\\n Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se roz...

Číst více +
97 Kč Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

\r\n Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně.

\r\n

\r\n Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to.

\r\n

\r\n OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

\r\n

Vlastnosti

Vazba: CD

Detaily

EAN: 8594177720059
Autor: Vladimír John; Pavel Tesař; Marie Tomsová
Vydavatel: Meriglobe Business Academy
  • nové
Sittafordská záhada Agatha Christie; Otakar Brousek ml.
389 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Apokryfy Karel Čapek; Vlastimil Brodský
149 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Lvářka Barbora Hrzánová
297 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • nové
Planina Steinar Bragi; Lukáš Hlavica
299 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Nápady laskavého čtenáře Michal Viewegh; Jiří Lábus; Michal Viewegh
265 Kč
Není skladem
Zobrazit
  • nové
Winterbergova poslední cesta Jaroslav Rudiš; Pavel Bartek
465 Kč
Skladem 3 ks
  • nové
Dobře odtajněný Miroslav Horníček Miroslav Horníček
767 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny
  • nové
Nedělňátko aneb S Cimrmanem v zádech Aleš Palán; Miloň Čepelka
297 Kč
Skladem u dodavatele - dodání 4 dny

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.